♦ Challenges by SportIn este o aplicaţie prin care există diverse provocări, adică obiective de sport care pot fi setate de utilizatori, individual sau în competiţie cu alţi utilizatori. Competiţia care a avut loc recent a fost dedicată companiilor, în care angajaţii acestora au alergat sau mers pentru a poziţiona mai sus în clasament compania la care lucrează.
Circa 120 de companii, printre care Google, KPMG, eMag, Disney, Warnes Bros, RebelDot, Decathlon şi altele, s-au întrecut în mişcare în competiţia Run for Your Brand, organizată de start-up-ul românesc SportIn.
Din cadrul fiecărei companii au participat trei angajaţi, care timp de zece zile au înregistrat paşii zilnic în aplicaţia Challenges by SportIn. Toată competiţia s-a desfăşurat online, existând un clasament actualizat în timp real.
Aplicaţia a fost lansată de Adrian şi Mihaela Pantir, fondatorii platformei SportIn pentru digitalizarea industriei de sport. Încă de la început, aplicaţia a fost lansată cu scopul de a convinge companiile să se promoveze prin intermediul unor competiţii sportive. Altfel spus, sportul ar putea fi un instrument de marketing pentru companii.
„Participanţii a trebuit să îşi înregistreze zilnic paşii folosind aplicaţia, alegând orice tip de mişcare: mers, alergare, drumeţii sau bandă de alergat. Scopul era să acumuleze cât mai mulţi paşi pentru echipa lor. Activitatea fizică a fost transformată într-o competiţie motivaţională de brand“, spune Andrei Pantir, cofondatorul platformei SportIn.
Competiţia a avut loc în perioada 3-12 martie 2025 şi a fost prima de acest fel organizată de SportIn.
Aplicaţia Challenges by SportIn funcţionează pe bază de creare a unor provocări, adică obiective de sport care pot fi setate de utilizatori, individual sau în competiţie cu alţi utilizatori, însă competiţia organizată recent a fost prima în care companiile s-au putut întrece între ele, existând un clasament în care angajaţii acestora au adus puncte pentru firmele în care lucrează.
Datorită feedback-ului pozitiv primit în urma acestei competiţii, platforma urmează să mai organizeze şi alte astfel de provocări pentru firme. Una dintre acestea va fi Paşi de Antreprenor, o provocare dedicată antreprenorilor care va avea loc începând cu 9 iunie 2025. Andrei Pantir spune că are în plan să adune 300 de antreprenori care să contribuie la atingerea unui obiectiv comun, anume acela de a ajunge la 45 de milioane de paşi în 15 zile.
O altă competiţie pe care Andrei Pantir o are în plan pentru companii este League of Brands, un concept inspirat din UEFA Champions League, în care vrea să aducă 300 de branduri din întreaga lume pentru a concura timp de trei luni.
„Echipele vor fi grupate pe niveluri de performanţă, vor juca meciuri directe 1 vs 1 şi vor avea parte de o competiţie care combină performanţa sportivă cu vizibilitatea globală. Pentru participanţi, va fi o experienţă sportivă memorabilă, plină de emoţie, efort, mândria de a-şi reprezenta brandul şi recunoaştere publică. Pentru companii, o oportunitate unică de expunere, într-o competiţie care reuneşte unele dintre cele mai puternice branduri din lume, prin sport“, spune Andrei Pantir.
Echipele vor parcurfe distanţele stabilite în mers sau alergat.
Cu astfel de concepte, SportIn îşi propune să ajungă la circa 100.000 de oameni activi în competiţiile din aplicaţie.
SportIn, prima platformă a businessului pe baza căreia a fost ulterior lansată şi aplicaţia Challenges by SportIn, a început ca o platformă dedicată sălilor de fitness şi antrenorilor de fitness, platforma a fost lansată în 2023, dar 2024 a fost primul an în care aplicaţia a fost monetizată. Platforma SportIn este folosită de peste 100 de profesionişti în fitness şi de 4.000 de utilizatori. Fondatorii platformei şi-au dorit să creeze o platformă care să facă legătura între utlizatori, antrenorii de fitness şi sălile de fitness, prin care utilizatorii îşi pot alege antrenamentele potrivite, iar profesioniştii îşi pot gestiona folosind Inteligenţa Artificială rezervările.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE