Business Travel

22.000 de vizitatori au “vânat” oferte de călătorie în străinătate şi în ţară

22.000 de vizitatori au “vânat” oferte de...

Autor: Mihaela Pascari

01.03.2016, 17:40 403

Târgul de Turism organizat săptămâna trecută în Capitală a adunat 22.000 de vizitatori în cele patru zile în care românii au “vânat” oferte de călătorie de la cele peste 300 firme prezente în cadrul târgului dar şi 15 ţări: Albania, Bulgaria, Croaţia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, Serbia, Spania, Turcia, Ungaria cât şi România.  

Ofertele prezentate de către expozanţi au pornit de la pachete promoţionale pentru litoralul turcesc, bulgăresc sau grecesc, oferte all-inclusive pentru litoralul românesc până la destinaţii exotice precum Republica Dominicană, Maldive, Thailanda, Bali sau circuite în America de Nord şi de Sud.

Târgul a adunat la un loc atât agenţii de turism, tour – operatori, companii aeriene, cât şi consilii judeţene, primării de oraşe şi comune.

“Prezenţa noastră în cadrul târgului a ajutat cu siguranţă dezvoltarea notorietăţii brand-ului Accent Travel&Events atât în rândul partenerilor de afaceri cât şi în faţa turiştilor individuali. Ne-am bucurat de o prezenţă intensă a vizitatorilor, dat fiind faptul că suntem un brand recunoscut în special pentru produsele de turism intern”, a spus Mădălin Măncilă, marketing&development director în cadrul agenţiei de turism Accent Travel&Events.

Mai mult, au fost variate oferte din partea expozanţilor privind atracţiile turistice româneşti, printre ele numărându-se cel al Cetăţii Târgovişte, al Cetăţii Carolina, al Cetăţii Făgăraş, judeţul Maramureş, oraşul Cluj – Napoca sau comuna Poiana Câmpina etc.

“În această perioadă un interes aparte este manifestat de cadrele didactice pentru care “Şcoala altfel” înseamnă în mod clar o vizită la Alba Iulia. Pentru ei vorbim despre Alba Iulia ca produs turistic, cu tot ce poate însemna: evenimente, obiecte turistice sau unităţi de cazare”, spune Andreea Milăşan, agent de turism în cadrul Centrului de Informare şi promovare Turistică din Alba Iulia.

Târgul de Turism al Românie a fost organizat în perioada 25- 28 februarie, de către Romexpo, cu sprijinul Camerei de Comerţ şi Iudustrie a României, al Asociaţiei Naţionale de Turism din România, al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear, al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc şi al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO