Business Travel

Adina Plopeanu, Hotelul Privo din Târgu Mureş: Cei mai mulţi clienţi vin pentru business, dar vrem să dezvoltăm segmentul de leisure

Adina Plopeanu, Hotelul Privo din Târgu Mureş: Cei mai...

Autor: Cristina Roşca

27.05.2016, 00:05 665

Complexul hotelier Privo din Târgu Mureş, deschis acum circa doi ani şi jumătate în urma unei investiţii de 7 milioane de euro, vrea să dezvolte segmentul de leisure, mai exact turismul de weekend.

„Anul acesta una dintre principalele direcţii pe care ne concentrăm este atragerea segmentului leisure în week-end. În acest sens dorim să promovăm turismul în Târgu Mureş şi împrejurimi prin dezvoltarea unei secţiuni speciale a site-ului nostru“, spune Adina Plopeanu, director general şi acţionar în cadrul complexului pe care îl deţine împreună cu soţul său. 

Ea spune că pentru clienţii care vor veni într-un city-break hotelul va pune la dispoziţie excursii către Sighişoara, salinele Praid sau Turda, sau va oferi şansa de a participa la o vânătoare de trufe în Transilvania. „Vom organiza şi workshopuri pentru degustări de vinuri sau live cooking.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO