Business Travel

ANT va încheia parteneriate cu Google, Facebook şi YouTube pentru promovarea turistică a României

ANT va încheia parteneriate cu Google, Facebook şi...

Autor: Alina Oprea

03.12.2015, 15:26 128

"Am avut prima întâlnire cu reprezentanţii Google. Noi lucrăm efectiv la scrierea acordului, care nu presupune bani, este gratis, ci încărcarea tuturor informaţiilor, ANT va furniza date, de exemplu toate informaţiile legate de Drumul Vinului, imagini, filme pe care le-am realizat din fonduri europene, pentru a promova obiectivele turistice strategice, staţiuni balneo etc. Iar dânşii ne vor pune la dispoziţie platformele şi informaţiile şi programele pe care le au. După aceea, vom identifica dacă există potenţial şi pentru alte asemenea proiecte, pe care să le dezvoltăm împreună. Toate aceste informaţii care vor fi încărcate pe platformele Google vor fi vizibile în întreaga lume, lucru foarte important pentru pomovare. Noi avem dead-line ca până la sfârşitul anului să fie încărcate măcar o parte din proiectele şi filmele noastre. Oricum, până în primăvară trebuie să avem finalizată partea aceasta de schimb de informaţii", a declarat joi preşedintele ANT, Anca Pavel-Nedea, într-o întâlnire cu presa.

Un aspect important, spune preşedintele ANT, este că turiştii şi oricine urmăreşte aceste platforme online vor putea să îşi exprime părerea şi să ofere informaţii şi comentarii referitor la orice destinaţie turistică din România, informaţii şi sugestii care vor fi utilizate de autorităţi.

De asemenea, oficialii ANT au în plan încheierea unor acorduri asemănătoare cu Facebook şi YouTube, cu care urmează să poarte discuţii.

În plus, tot în vederea promovării turistice a României, ANT vrea să ceară sprijinul şi diasporei. "Diaspora este cea care te poate ajuta să generezi turişti, ţin foarte mult la acest aspect", a spus Anca Pavel-Nedea.

De altfel, ea a subliniat că ANT va participa anul viitor la mai puţine târguri de turism în afara ţării, comparativ cu acest an, decizie luată cu specialiştii din cadrul ANT, în urma rezultatelor la târgurile din anii anteriori.

În opinia preşedintelui ANT, una din pieţe cu potenţial, care ar putea aduce turişti în România, este Rusia.

"Există un potenţial pe această piaţă în a cosuma produse turistice româneşti, Rusia este o piaţă mare de unde şi România poate să mănânce o pâine. Ne dorim să atragem cât mai mulţi turişti ruşi în România. Ruşilor le place şi la munte, dar şi litoralul. Caută totodată produse anti-aging (împotriva îmbătrânirii, n.r.). Practică inclusiv turismul religios, merg în staţiuni balneo dar şi în Delta Dunării. Mai trebuie doar identificaţi tour-operatorii care să-i aducă în România. Şi este totodată important să avem angajaţi vorbitori de limbă rusă în unităţile de cazare, întrucât nu toţi ruşii vorbesc şi o altă limbă străină", a spus Nedea.

În ceea ce priveşte proiectul "Ambasadorii turismului", autoritatea lucrează la o nouă listă, urmând ca din 2016 să fe desemnaţi alţi ambasadori, din domenii precum fashion, muzică, cercetare şi sport.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO