Business Travel

Bucureştiul are nevoie de obiective turistice unde străinii să cheltuiască mai mulţi bani

Autor: Roxana Rosu

30.06.2015, 00:06 204
Palatul Parlamentului din Capitală este o destinaţie care ar trebui promovată şi comercializată mai mult în încercarea de a trage turişti străini, fiind o zonă de tip „cel mai“, unde străinii ar trebui să poată lăsa mai mulţi bani, susţine Laurenţiu Bude, membru în consiliul director al Bucharest Tourism Board, o organizaţie care îşi propune să promoveze Bucureştiul.
 
„La Belfast a fost amenajat un muzeu al Titanicului, unde fiecare vizitator lasă vreo 60 de euro. La fel, la Palatul Parlamentului putem face un muzeu al comunismului, cu experienţe reale. S-a aprobat un proiect pentru amenajarea zonei exterioare, dar nu este încă pus în aplicare. Turiştii ar putea petrece jumătate de zi în această destinaţie, la muzeu, afară, pe iarbă, la un bistro, în sălile de evenimente“,  a spus Bude la emisiunea ZF Live de vineri.
 
Anul trecut, Capitala a primit 970.000 de vizitatori străini, de leisure şi de business, circa 78% din aceştia ajungând aici cu avionul. Având în vedere evoluţia din primul trimestru, până la finele anului vor veni în Bucureşti peste un milion de vizitatori. Potrivit unui studiu al Mastercard, aceştia vor cheltui 300 milioane de dolari în această destinaţie, la o medie de 291 dolari de persoană, sub media europeană la city-break, de 460 de dolari, şi mult sub alte destinaţii recunoscute.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO