Business Travel

Hotelul Epoque de cinci stele: 80% din clienţi sunt străini, cei mai mulţi din SUA, Israel şi UE

Hotelul Epoque de cinci stele: 80% din clienţi sunt străini, cei mai mulţi din SUA, Israel şi UE

Segmentul de food & beverages aduce 40% din afacerile hotelului Epoque

Autor: Cristina Roşca

30.07.2015, 00:06 941
Aproximativ 80% din clienţii butic-hotelului de cinci stele Epoque din Bucureşti sunt străini, cei mai mulţi dintre ei venind din Statele Unite, Israel şi din statele Uniunii Eu­ro­pene. Capitala rămâne în continuare o destinaţie pre­ponderent de business, însă în ultima perioadă se simte şi o creştere a numărului celor care vin în Bucureşti în vacanţă.
 
„Circa 70% din clienţii noştri vin în Bucureşti în scop de business, în timp ce 30% sunt cei care aleg Capitala ca destinaţie de leisure. În ultimul timp am înregistrat însă o creştere pe segmentul de leisure pe timpul weekendului“, spune Diana Popescu, proprietar şi CEO al Epoque Hotel şi al restaurantului L’Atelier-l’art culinaire din cadrul ho­te­lului de cinci stele de lângă parcul Cişmigiu. Ea mai spune că numărul străinilor în totalul clienţilor s-a menţinut constant de-a lungul timpului. Au existat şi clienţi care au stat câteva luni la hotel, printre aceştia numărându-se şi ambasadori, potrivit informaţiilor oferite anterior de antreprenoare.
 
Hotelul a fost deschis în 2010, iar în martie 2013  Diana Popescu a venit la conducerea hotelului, anterior la conducerea unităţii fiind un expat.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO