Business Travel

Nemţii de la Dertour au finalizat achiziţia activităţii de turism a Eurolines

Cosmin Marinof, managing director, Travel Brands, compania care operează reţeaua de agenţii Dertour de pe plan local. 
Sursa:Linkedin

Cosmin Marinof, managing director, Travel Brands, compania care operează reţeaua de agenţii Dertour de pe plan local. Sursa:Linkedin

Autor: Mădălina Dediu Panaete

04.10.2019, 17:14 2410

Agenţia germană de turism Dertour, parte a gigantului Rewe, cunoscut în special pentru operaţiunile de retail precum magazinele de discount Penny Market prezente şi în România, a finalizat achiziţia Travel Brands, companie care reuneşte activităţile de turoperare, retail, business travel şi incoming ale Eurolines. Astfel, din luna octombrie, reţeaua de agenţii de turism ale Travel Brands poartă brandul Dertour.

Procesul de achiziţie a început în luna iulie, când activităţile de turism ale Grupului Eurolines – turoperare, retail, business travel şi incoming, care se derulau pe trei companii distincte – Touring Europabus (deţinătoarea francizelor TUI TravelCenter şi Eurolines), Nova Travel şi Danubius Travel, deţinute de Dragoş Anastasiu, au fost transferate pe noua companie Travel Brands SA, care a fost vândută către Grupul DER Touristik.

Travel Brands este condusă din funcţia de managing director de Cosmin Marinof, care anterior a ocupat poziţia de director de vânzări pentru operaţiunile de turism ale grupului Eurolines.

În urma achiziţiei, grupul DER Touristik preia 400 de angajaţi, 80 de agenţii de retail, activităţile de turoperare şi de incoming.

„Pentru noi, această achiziţie oferă noi oportunităţi de creştere. Acum putem oferi şi clienţilor din România produsele noastre de succes şi aşteptăm cu nerăbdare să cunoaştem mai bine această piaţă", spune Ferid Nasr, CEO al Diviziei specializate pe Europa de Est a DER Touristik.

Travel Brands S.A. este deţinută de către Divizia specializată pe Europa de Est a grupului DER Touristik, care activează deja pe pieţele din Cehia, Polonia, Slovacia şi Ungaria şi are sediul în Praga.

Noul proprietar şi-a planificat pentru România o dezvoltare a produselor de tip charter (pachete turistice) şi continuarea investiţiilor în canalul online.

Grupul DER Touristik a fost consiliat de Clifford Chance Badea în achiziţia reţelei Travel Brands S.A.

Pentru Travel Brands, tranzacţia a fost intermediată de BT Capital Partners, divizia de Investment Banking a Grupului Financiar Banca Transilvania şi a fost asistată juridic de Casa de Avocatură Istocescu & Vintilă. Asistenţa fiscală a fost asigurată de Soter & Partners.

DER Touristik, divizia de turism a grupului REWE, deţine companii proprii în 16 ţări şi intenţionează să-şi continue planurile de dezvoltare şi expansiune internaţională.

Grupul REWE este unul dintre liderii de piaţă ai industriei de retail şi de turism din Germania şi Europa. În 2018, compania a generat venituri externe totale de aproximativ 61 de miliarde de euro. Înfiinţat în 1927, REWE Group are astăzi peste 360.000 de angajaţi şi 10.000 de magazine în 22 de ţări europene.

DER Touristik Group este unul dintre liderii industriei de turism din Germania. Are sediul în Köln, peste 130 de companii şi a generat un venit total de 6,7 milioane de euro în 2018. Grupul are o echipă de 10.500 de persoane în 16 ţări europene.

 
 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO