Business Travel

Retrospectiva 2019. Topul celor mai importante evenimente din turism: 2019 a adus o tranzacţie importantă pe piaţă, dar şi investiţii în noi hoteluri

Dragoş Anastasiu

Dragoş Anastasiu

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.12.2019, 19:55 288
♦ Piaţa turismului continuă să fie din ce în ce mai efervescentă după ce grupul german Dertour a intrat pe piaţă cumpărând divizia de turism a Eurolines, proprietarii Christian Tour vor opera brandul TUI, iar hotelierii continuă investiţiile în noi unităţi sau în dezvoltarea celor vechi ♦ Pe de altă parte, companiile româneşti din aviaţie încearcă să-şi eficientizeze activitatea.
 

Dertour a cumpărat operaţiunile din turism ale Eurolines

Agenţia germană de turism Dertour, parte a gigantului Rewe, cunoscut în special pentru operaţiunile de retail precum magazinele de discount Penny Market prezente şi în România, a cumpărat  Travel Brands, companie care reuneşte activităţile de  turoperare, retail, business travel şi incoming ale Eurolines.  Astfel, din luna octombrie, reţeaua de agenţii de turism a Travel Brands poartă  brandul Dertour. Grupul german a preluat businessul de la Dragoş Anastasiu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO