Business Travel

Vacanţa la spa, noul pariu al operatorilor hotelieri. Simona Constantinescu, CEO al Ana Hotels: Pachetele de vacanţă încep să includă pe lângă cazare şi servicii dedicate relaxării, tratamente balneo

Simona Constantinescu, CEO al grupului Ana Hotels: „Suntem dornici să creştem mai ales pe segmentul hotelurilor de oraş. Ne uităm către Cluj, Sibiu, Timişoara, dar o vom face etapizat, în concordanţă cu planurile de finanţare“.

Simona Constantinescu, CEO al grupului Ana Hotels: „Suntem dornici să creştem mai ales pe segmentul hotelurilor de oraş. Ne uităm către Cluj, Sibiu, Timişoara, dar o vom face etapizat, în concordanţă cu planurile de finanţare“.

Autor: Cristina Bellu

16.07.2019, 18:37 338

„Piaţa a început să ceară şi să consume pachete turistice de calitate.“

Turismul balnear poate fi un pariu câştigător pentru jucătorii din domeniu, fiind un segment care începe să se adapteze din ce în ce mai bine la pieţele şi standardele externe. În plus, cererea pentru astfel de servicii este stimulată şi de lansarea voucherelor de vacanţă, facilitate oferită angajaţilor din sectorul bugetar ce se menţine şi în acest an, dar şi în 2020.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO