♦ Mihai Rotaru, antreprenorul care a dezvoltat proiectul Clever Taxi vândut apoi către gigantul Daimler, mizează în continuare pe soluţiile de mobilitate urbană şi vizează expansiunea globală cu produsul UrbanAir ♦ Până acum, platforma a ajuns la 100.000 de utilizatori din 200 de oraşe ale lumii.
„Acum suntem în curs de fundraisÂing, ridicăm o nouă rundă, iar datele le vom face publice într-un viitor apropiat. AÂvem o abordare globală, iar pentru aceasÂta, costul este foarte mare. Ce vrem să facem este să alegem câteva huburi europene pe care să ne concenÂtrăm, iar pentru aceasta va fi nevoie de câteva milioane de euro. Dar de acolo, vrem să ne dezvoltăm radial, spre oraÅŸele medii ÅŸi mici, acum fiind în faza de dezvoltare în oraÅŸe principale“, a spus Mihai Rotaru, fondatorul Neobility, în cea mai recentă ediÅ£ie a emisiunii Cele mai responsabile companii din România.
Platforma UrbanAir, produsul Neobility, reuneÅŸte toate serviciile de mobilitate alternativă dintr-un oraÅŸ într-o singură aplicaÅ£ie mobilă. DezÂvoltarea acesteia a fost susÅ£inută până acum cu ajutorul unei finanţări de 600.000 de euro obÅ£inută de la fonduÂrile locale de investiÅ£ii Early Game Ventures ÅŸi Simple Capital. ÃŽn prezent, platforma a ajuns la circa 100.000 de utilizatori la nivel global.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZÄ‚-TE