CM 2010

Adidas mizează pe vânzări de 1,5 miliarde de euro în acest an din fotbal, în urma Cupei Mondiale

21.06.2010, 19:03 22

Producatorul dezastruoasei mingi Jabulani, firma de echipamentsportiv Adidas, numărul doi mondial, a anunţat, luni, că seaşteaptă la vânzări record de 1,5 miliarde de euro în acest an dinfotbal, în urma desfăşurării Cupei Mondiale din Africa de Sud,informează AFP, citată de Mediafax.

Compania a anunţat că va depăşi cota de 1,3 milioane de euro pecare a înregistrat-o în 2008, când a avut loc Campionatul Europeandin Austria şi Elveţia.

Adidas echipează 12 din cele 32 de selecţionate participante laturneul final al Cupei Mondiale şi se aşteaptă să vândă 6,5milioane de tricouri în acest an. În 2006, când a avut locprecedenta ediţie a Cupei Mondiale, în Germania, firma a vândut 3milioane de tricouri.

Grupul german este partener al FIFA, furnizând mingea oficialăJabulani şi echipamentul arbitrilor. Jabulani este produsul legatde Cupa Mondială care se vinde cel mai bine la ora actuală,compania estimând vânzări de circa 13 milioane de exmplare în acestan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO