CM 2010

Bătălia logo-urilor de la Mondiale

Bătălia logo-urilor de la Mondiale
28.06.2010, 12:13 19

Cupa Mondială din 2010 este din nou un teren de luptă pentrucompanii, principalii combatanţi fiind Adidas şi Nike, scrieCNN.

Fără îndoială, Adidas este "bunicul fotbalului", având în vederecă, timp de 40 de ani, compania a fost sponsorul principal alfotbalului european. Dar la evenimentul de anul acesta Nike aînceput să fie tot mai prezent.

Ambele companii îşi doresc atenţia miliardelor detelespectatori, dar visează şi să domine industria fotbaluluiestimată la aproape 11 miliarde de dolari. Nike a ales săfolosească celebrităţile pentru a-şi promova imaginea, iaranaliştii estimează că se va folosi de marketingul de guerillăpentru a se impune în lupta cu Adidas.

Anul acesta Nike sponsorizează 9 echipe, record pentru companie,iar toţi jucătorii poartă echipamente din sticle de plasticreciclate, care au fost adunate din Asia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO