Campania ZF – Top 1.000 cele mai mari companii din România: o mie de motive de încredere în România a avut un moment special luni, 31 martie, în cadrul conferinţei ZF cu acelaşi nume.
Participanţii din sală au avut pe mese o foaie albă pe care au fost invitaţi să scrie motivul lor de încredere în România.
ZF a strâns toate aceste declaraţii de încredere, unele asumate şi semnate, altele anonime, dar toate ancorate atât în prezent, în resursele naturale, dar mai ales umane, dar privind şi spre trecut: de unde am plecat şi unde am ajuns, un context pe care nu ar trebui să îl uităm.
„O ţară care a rezistat tuturor încercărilor istoriei, în pofida lipsei de încredere a statelor lumii. O ţară frumoasă şi bogată care evoluează pozitiv. O ţară efervescentă, în care se întâmplă multe lucruri bune, chiar dacă declaraţiile sunt contrare de multe ori“, a scris pe foaia albă Lavinia Raşcă, cofondatoare a EXEC-EDU, unul dintre cei mai experimentaţi oameni din HR-ul românesc, care a lucrat cu peste 10.000 de manageri şi antreprenori.