Săptămânalul Business MAGAZIN a împlinit doisprezece ani de existenţă (vârsta medie a unei firme din România este de 7 ani), iar în noul număr face o trecere în revistă a unora dintre cele mai importante coperţi pe care le-a scos pe piaţă de-a lungul anilor, precum şi a antreprenorilor şi a executivilor care au fost în paginile revistei.
În miile de articole pe care le-a prezentat de-a lungul timpului, veţi regăsi câteva dintre ideile, oamenii, declaraţiile marcante şi evenimentele surprinse de-a lungul anilor.
Primul număr din revistă - 5 octombrie 2004 - a avut ca temă „Cât costă România?“, cel puţin cât rezulta atunci din actele contabile ale statului şi firmelor.
Un alt articol pe care Business MAGAZIN l-a propus cititorilor a fost: „Mai are România clasă de mijloc?“. După anii de criză.
Sunt companii româneşti care au aniversat 200 sau 100 de ani. Prin comparaţie, cei 12 ani de BUSINESS MAGAZIN pot părea puţini, dar pe o piaţă a media în violentă transformare din 2007 încoace, sunt mulţi.