Companii

12 mil. euro pentru Sephora Marinopoulos

26.10.2006, 19:00 67

Sephora Marinopoulos, compania care detine si opereaza magazinele Sephora si Beauty Shop, estimeaza pentru acest an afaceri de 15 milioane de euro.
"In prima jumatate a anului, cifra de afaceri a fost cu 12% mai mare decat in aceeasi perioada de timp a anului trecut", declara Georgios Betchavas, country manager al Sephora Marinopoulos.
In Romania, cele mai bine vandute produse sunt in continuare parfumurile, acestea inregistrand circa 50% din vanzarile Sephora. Restul este reprezentat de produse de ingrijire a pielii si alte produse cosmetice.
Magazinele vand pe langa brandul Sephora si parfumuri si produse cosmetice ale altor marci.
"Produsele cheie din magazinele Sephora sunt linia proprie Sephora (cuprinde produse de ingrijire si machiaj) si brandurile exclusive (ultimele inovatii in cosmetologie) care confera un plus pentru clientii nostri fata de celelalte magazine de produse cosmetice", a declarat Cristina Marin, PR & Brand Manager al Beauty Shop.
Potrivit oficialilor, brandul Sephora detine 20% din vanzarile realizate de magazinele Sephora si Beauty Shop.
Compania a lansat ieri produsele de skin care (ingrijire a pielii) din gama Dr. Murad, care sunt foarte bine pozitionate pe piata din Statele Unite, unde Dr. Murad este fondatorul laboratoarelor de cercetari Murad Research Laboratories si unul dintre fondatorii centrului Sense of Self Care Institute.
Sephora Marinopoulos detine in prezent 4 magazine Sephora si 4 magazine Beauty Shop in intreaga tara, avand ca obiectiv deschiderea a inca 3 magazine Sephora pana la sfarsitul anului 2007.
Anul viitor, compania are in vedere renuntarea la brandul Beauty Shop. Acest re-branding va incepe in Romania cu magazinul Beauty Shop din Orhideea, care pe data de 5 noiembrie va fi redeschis ca magazin Sephora, potrivit oficialilor.
"Magazinele Beauty Shop sunt un concept deja existent pe piata din Romania, iar faptul ca piata de cosmetice incepe sa se maturizeze si clientii sa fie mai educati ne-a transmis mesajul ca suntem pregatiti pentru Sephora", a mai spus Marin.
Potrivit unor declaratii anterioare, planurile Sephora Marinopoulos in Romania vizeaza investitii totale de 10 milioane de euro pana in anul 2008.
In luna noiembrie a acestui an, compania Sephora Marinopoulos a anuntat deschiderea primului Beauty Bar (un centru de infrumusetare) din Romania in cadrul magazinului sau din complexul Carrefour Orhideea.
Compania de cosmetice Sephora Marinopoulos, formata in urma asocierii grupului elen Marinopoulos cu Sephora, o divizie a LVMH (Louis Vuitton - Moet & Chandon - Henessy), este principala retea europeana de distributie a produselor de infrumusetare.
Piata cosmeticelor din Romania a fost evaluata anul trecut la suma de 200 - 250 de milioane de euro si inregistreaza anual o rata de crestere de circa 10 - 15%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO