Companii

Doar 13 dintre cele mai valoroase 30 de branduri hoteliere din lume sunt în România. Lipsesc nume precum Hyatt sau Shangri-La. Una din zece camere de hotel din România este afiliată la un brand internaţional

Înainte de pandemie erau planuri şi pentru alte dezvoltări şi intrări, însă acum multe planuri sunt încă pe hold.

Înainte de pandemie erau planuri şi pentru alte dezvoltări şi intrări, însă acum multe planuri sunt încă pe hold.

Autor: Cristina Roşca

30.04.2021, 17:30 164

Ţările vecine sau din regiune precum Bulgaria, Albania ori chiar Republica Moldova au branduri hoteliere internaţionale care din România lipsesc, precum Melia sau MGallery. De altfel, sunt multe branduri hoteliere de top care nu sunt prezente pe piaţa locală, printre cele mai importante numărându-se Hyatt, Shangri-La sau Premier Inn.

Astfel, doar 13 dintre cele mai valoroase 30 de branduri hoteliere din lume sunt în România, arată o analiză a ZF pe baza datelor Brand Finance aferente anului 2020.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO