Companii

Doar 4% din hotelurile locale sunt afiliate unui brand internaţional. România are printre cele mai puţine camere de hotel afiliate unei mărci internaţionale din regiune. Pe piaţa locală de turism, doar 25% dintre hoteluri au potenţialul de a fi afiliate unui brand hotelier internaţional.

Doar 4% din hotelurile locale sunt afiliate unui brand...

Autor: Miruna Diaconu

28.02.2023, 00:07 124

Doar 4% din hotelurile locale sunt afiliate unui brand hotelier interna­ţional, conform unei analize făcute de ZF pe baza datelor Institutului Naţional de Statistică şi STR, companie internaţională de cercetări din piaţa de ospitalitate.

În România există doar 68 de hoteluri sub un brand internaţional, din totalul de 1.600 de hoteluri. Comparativ cu alte ţări din regiune, România se află pe ultimele locuri la numărul de hoteluri afiliate în regiune. Mai prost stau doar Bulgaria şi Slovacia, care au 48, respectiv 42 de hoteluri. Cu toate că Bulgaria are un număr mai mic de proprietăţi sub o marcă internaţională, numărul camerelor afiliate unui grup internaţional este peste numărul României. Bulgaria are peste 11.000 de camere afiliate unui grup internaţional, pe când România are 9.300 astfel de camere.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO