Companii

A apărut ultima ediţie a Business MAGAZIN pe 2021: Care au fost vedetele neaşteptate ale anului şi cum a devenit binele noul model de a face business?

A apărut ultima ediţie a Business MAGAZIN pe 2021: Care...

Autor: Roxana Petrescu

21.12.2021, 00:05 208

A apărut ultima ediţie de anul acesta a Business MAGAZIN, o ediţie pe care am construit-o cu mult optimism şi pe care am încercat să o umplem cu veşti bune şi cu oameni care au înţeles că a face bine este o parte din business, nu din discursul de PR.

„Businessul care face bine e cel mai bun business“, spune Marco Hoessl, CEO-ul Kaufland România şi Republica Moldova. La final de an, cel mai admirat executiv din România arată cum se transformă responsabilitatea socială din discurs în model coerent de afaceri. Cu cifrele pe masă şi cu planurile bine făcute pe termen lung.

Dincolo de interviuri, ten­dinţe şi idei, această ediţie de bine a Business MAGAZIN vă propune un dosar special, o re­trospec­tivă locală şi internaţională a evenimentelor care au transformat anul 2021 într-unul cu adevărat me­morabil. Trecând de digitalizare sau hibrid, cuvinte care deja s-au tocit prin nivelul infinit de repetiţii, am căutat personaje inedite care ne-au schimbat viaţa tuturor, citate şi câteva perspective pentru 2022. Le găsiţi pe toate în această ediţie a Business MAGAZIN.

Victor Căpitanu, 41 de ani, este cofondator şi CEO la One United Properties, dezvoltatorul imobiliar care a ajuns a treia cea mai valoroasă companie antreprenorială româ­nească de la Bursa de Valori Bucureşti, un business început acum un deceniu şi care a ajuns la o capitalizare ce depăşeşte 700 de milioane de euro. În ritmul acesta, ONE United va ajunge la o valoare de piaţă de 1 miliard de euro poate chiar la anul.

„Dacă Lehman Brothers nu ar fi venit, probabil că eu nu aş fi făcut One United niciodată“, spune Căpitanu acum. Despre salarii, oportunităţi ratate şi lecţii de business, într-un interviu altfel în Business MAGAZIN.

Lansat în 2018 de cuplul Adina şi Ture Foldager, Adinish a devenit una dintre cele mai cunoscute afaceri locale destinate comercializării pro­duselor pentru copii, de la mobilă până la cărucioare şi altele necesare, toate cu o pu­ternică in­fluenţă scan­dinavă. Pentru 2022, în al cin­cilea an de bu­siness, Adinish se „face mare“, businessul an­tre­­prenorial având în plan deschiderea de showroomuri în Timişoara, Iaşi, Braşov şi Constanţa şi consolidarea prezenţei online pe piaţa din Ungaria. Citiţi mai multe în Business MAGAZIN.

Alături de subiectele de mai sus, Business MAGAZIN vă propune şi rubricile clasice de idei de afaceri sau „inserţiile“ de lifestyle pentru a păşi în noul an cât mai inspiraţi.

Următoarea ediţie a Business MAGAZIN apare pe 10 ianuarie, aşa că sperăm să ne citim cu bine şi la anul (print, online sau social media).

roxana.petrescu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO