Companii

A treia oară-i cu noroc: Mesopotamia merge cu un restaurant la Bucur Obor în spaţiul unde a fost mai întâi McDonald’s şi apoi Auchan

Decizia Mesopotamia de a se aşeza la parterul magazinului Bucur Obor vine în contextul în care zona este una cu trafic intens, iar centrul comercial nu mai are nicio ancoră pe zona HoReCa, ci doar covrigării şi patiserii.

Decizia Mesopotamia de a se aşeza la parterul magazinului Bucur Obor vine în contextul în care zona este una cu trafic intens, iar centrul comercial nu mai are nicio ancoră pe zona HoReCa, ci doar covrigării şi patiserii.

Autor: Cristina Roşca

18.10.2022, 00:07 5234

La începutul anului, reţeaua Mesopotamia număra 53 de unităţi de tip fast-food, un segment în plină dezvoltare în România deja de mai mulţi ani.

Lanţul de restaurante de tip fast-food Mesopotamia şi-a pus deja „numele” pe spaţiul de la Bucur Obor unde a funcţionat anterior un restaurant Auchan. Acest spaţiu este asociat totodată cu McDonald’s pentru că timp de aproape două decenii, până în 2016, aici a funcţionat un local al lanţului american. În prezent, la intrare încă tronează sigla Auchan, dar deja noul chiriaş Mesopotamia şi-a „tapetat” pereţii cu brandul propriu, semn că se pregăteşte să înceapă lucrările de amenajare. Mai mult, pe uşă, lângă numele Mesopotamia, apare mesajul „În curând aici!”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO