Companii

Accor a lansat brandul Handwritten Collection, sub care vor fi deschise 110 hoteluri la nivel global, inclusiv în România

Le Saint Gervais Hotel & Spa, Handwritten Collection, Saint Gervais, France. Deschidere 19 ianuarie 2023

Le Saint Gervais Hotel & Spa, Handwritten Collection, Saint Gervais, France. Deschidere 19 ianuarie 2023

Autor: Miruna Diaconu

20.01.2023, 10:09 356

Accor, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere la nivel mondial, a lansat brandul Handwritten Collection. Brandul hotelier se află în discuţii pentru deschiderea a 110 hoteluri la nivel global, inclusiv în România.

Până în prezent, au fost încheiate 12 contracte, dintre care cinci hoteluri vor fi deschise în primul trimestru al acestui an.

Până în 2030, grupul hotelier estimează  250 de hoteluri sub acest brand.

„Handwritten Collection îmbogăţeşte oferta Accor pe segmentul "brandurilor de colecţie" cu o selecţie curatoriată de hoteluri care prezintă concepte fermecătoare şi unice. Obiectivul nostru, dincolo de oferirea unei experienţe cu adevărat autentice pentru oaspeţi, este de a sprijini numărul tot mai mare de proprietari de hoteluri independente şi de tip boutique care doresc să îşi sporească vizibilitatea globală, să se conecteze cu mai multe categorii de public şi să îşi crească veniturile fără a-şi pierde identitatea", a declarat Alex Schellenberger, Chief Marketing Officer, Premium, Midscale, Economy Brands, Accor.

Handwritten Collection face parte din categoria medie de hoteluri. Handwritten Collection este conceput cu gândul la nevoile proprietarilor de hoteluri independente. Cu o rată de conversie actuală de 80%, cea mai mare parte a proprietăţilor care se vor alătura Handwritten Collection vor fi proiecte de conversie mai degrabă decât construcţii noi, ceea ce implică un proces de tranziţie şi de consolidare mai simplu şi un model de creştere şi dezvoltare mai sustenabil.

„Hotelurile independente caută din ce în ce mai mult să beneficieze de forţa platformei puternice de vânzări, distribuţie şi fidelizare a Accor pentru a-şi creşte veniturile şi a-i ajuta să îşi optimizeze costurile, păstrându-şi în acelaşi timp personalitatea proprie şi oferind un produs, servicii şi experienţe de înaltă calitate. Handwritten Collection le oferă o soluţie ideală, oferind opţiunea unui contract de franciză şi un nivel de investiţie flexibil şi eficient din punct de vedere al costurilor. Aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm în colaborare cu proprietarii şi partenerii şi să primim alte hoteluri din întreaga lume în această colecţie excepţională", a declarat Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale, Economy, Accor.​​
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO