Companii

Accor: La Paris România este văzută ca un fel de El Dorado

Picheral: Nu vrem să fim doar un jucător pe această piaţă, vrem să fim numărul 1. Fotograf: Marius Dumbrăveanu

Picheral: Nu vrem să fim doar un jucător pe această piaţă, vrem să fim numărul 1. Fotograf: Marius Dumbrăveanu

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.03.2015, 00:07 681

Laurent Picheral, CEO Hotel Services în grupul Accor, responsabil de pieţele din Germania, Polonia, Ţările Baltice, Europa Centrală, Scandinavia şi Balcani, spune că intenţionează să cumpere mai multe hoteluri în trei oraşe-cheie din România, o ţară pe care francezii o consideră interesantă pentru investiţii şi datorită rezultatelor avute de fabrica Renault de la Mioveni.

„România, de exemplu, este pentru Renault (companie franceză - n. red.) o poveste de succes şi toată lumea vorbeşte astăzi despre această poveste de succes. Iar în Paris se vorbeşte despre România ca un fel de El Dorado“, a declarat Picheral.

Accor operează la nivel local prin intermediul partenerului polonez Orbis şapte hoteluri, dar numărul acestora ar putea creşte la 10-12 unităţi în următorii ani.

„Nu vrem să fim doar un jucător pe această piaţă, vrem să fim numărul unu, iar asta cred că se va întâmpla în cinci ani. Acum este momentul să investim în Ro­mâ­nia“, a mai spus francezul.

 

 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO