Companii

Actionarii Cellini intra pe piata de fashion

Actionarii Cellini intra pe piata de fashion
30.11.2008, 16:01 400

Doi dintre actionarii magazinelor de orologerie si bijuterii Cellini au intrat pe piata de fashion prin preluarea francizei italiene Paul&Shark. Alessandro Amato (foto) si Marian Mihart, prin firma Alliance International, au investit 250.000 de euro in primul magazin al brandului, care urmeaza sa se deschida in a doua jumatate a lunii decembrie pe Calea Victoriei. "Actionarii, ei insisi consumatori de fashion de lux, au considerat ca piata este pregatita pentru primul magazin monobrand Paul&Shark, avand in vedere efervescenta din ultimul an, dar si numarul mic de jucatori de pe segmentul tinta al magazinului", spune Raluca Banciu, director general al Alliance International. Paul&Shark tinteste in special barbatii cu varste de peste 30 de ani, cu venituri ridicate. Managerul spune ca exista o baza cu peste 500 de clienti fideli, care pana acum isi faceau cumparaturile din magazinele Paul&Shark din orase precum New York, Milano, Paris sau Viena. Produsele brandului sunt deja disponibile intr-un showroom provizoriu, pe Bulevardul Unirii, de unde Raluca Banciu spune ca un singur client a achizitionat produse in valoare de 4.000 de euro. "Avand in vedere rezultatele din prima luna de functionare a showroomului estimam ca in 2009 vanzarile din magazinul oficial vor fi de 500.000 de euro", spune Banciu. Paul&Shark a fost creat in Italia in 1921 si are in portofoliu colectii de haine casual pentru barbati, femei si copii. Principalii concurenti ai brandului pe piata romaneasca sunt Harmont&Blaine, prezenti la magazinul Selections.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO