Companii

Adela Smeu, CEO Brico Dépôt: 2019 va fi un an de consolidare. În viitor vrem să ne extindem

Adela Smeu, CEO Brico Dépôt: 2019 va fi un an de...

Autor: Florentina Niţu

20.03.2019, 12:04 347

Adela Smeu, CEO al retailerul de bricolaj Brico Dépôt, din portofoliul britanicilor de la Kingfisher, care a preluat în 2017 brandul Praktiker, spune că rebranduirea tuturor magazinelor Praktiker se va finaliza în această primăvară, iar anul acesta va fi unul de consolidare. Ea a adăugat că în viitor se gândesc la extindere. 

„2019 va fi un an de consolidare, dar în viitor vrem să ne extindem. Până în 15 martie am schimbat numele şi uniformele pentru majoritatea magazinelor Praktiker. Mai avem doar un magazin în curs de reamenajare, iar procesul se va finaliza curând. Am luat-o pas cu pas şi peste 1.000 de oameni au fost implicaţi în  procesul de integrare", a spus Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt în cadrul unei conferinţe de presă. 

În prezent compania Kingfisher are în România 35 de magazine, 34 sub brandul Brico Dépôt şi unul sub numele Praktiker şi este prezent în 25 oraşe.
Astfel, 30% din populaţia României are acces la produsele de bricolaj ale companiei, întinse pe o suprafaţă de 250.000 mp.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO