Adelina Badea, CEO al Mobexpert, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de mobilă, spune că în contextul inflaţionist actual, importul afectează şi consumatorii şi retailerii, dat fiind că transportul extern a ajuns să coste de 4-5 ori mai mult ca în 2019.
„Vrem să folosim resursele cât mai inteligent posibil. În contextul inflaţionist actual, partea de import ne afectează pe toţi, dar noi avem un avantaj - fabricile proprii. De aceea ne dorim să dezvoltăm în fiecare fabrică o gamă nouă în fiecare lună.“
Grupul Mobexpert a fost înfiinţat în 1993 şi este în continuare o companie 100% românească, deţinută de antreprenorul Dan Şucu. În acest moment, Mobexpert este un business integrat, cu opt fabrici amplasate în patru centre de producţie, cu trei platforme logistice şi cu o reţea de 27 de magazine.
„Ne-am dori să fim cu toţii mai sensibili la acest subiect (made in Romania - n.red.), aşa cum se întâmplă şi în ţările occidentale. În multe domenii, fabricat în România este asociat în special cu calitatea şi cu tradiţia, mai puţin cu preţul.“
În 2022, grupul Mobexpert are planuri atât să deschidă noi magazine, cât şi să dezvolte noi produse în fabricile proprii. Tot pe lista de investiţii din acest an se numără extinderea serviciilor B2B.