Companii

Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry: Nu avem în plan să deschidem magazine proprii, dar dezvoltăm reţeaua de francize LaDoiPaşi până la 2.000 de unităţi în trei ani

Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry: Nu avem în plan...

Autor: Ramona Cornea

17.03.2021, 07:00 220

Comerciantul german Metro nu vrea să mai deschidă magazine proprii, ci pariază mai degrabă pe expansiunea reţelei LaDoiPaşi. În acest moment, reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi numără peste 1.400 de unităţi.

„Avem 1.400 de magazine LaDoiPaşi, iar la sfârşitul acestui an vedem peste 1.550 de unităţi. Obiectivul pe următorii trei ani este să ajungem la 2.000 de magazine“, spune Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry.

Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 de către Metro Cash & Carry ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea - şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. Această reţea LaDoiPaşi nu este deţinută de grupul german, ci de antreprenori români parteneri în franciză ai Metro. Nemţii au şi 30 de magazine proprii sub brandul Metro.

Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash & carry (angro), astfel că se adresează companiilor. Nemţii au două categorii mari de clienţi - revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.

„Noi, Metro, ne bazăm pe creştere şi păstrăm aceleaşi obiective de creştere în următorii ani, o creştere organică, pentru că nu avem de gând să deschidem magazine. Din punct de vedere al dinamicii pieţei, vedem o creştere a consumului în continuare, nu vedem nicio măsură care să ducă la un şoc în consum la acest moment. Ne poziţionăm drept optimişti“, concluzionează Adrian Ariciu.

Compania a avut afaceri de 5,8 mld. lei în 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO