Companii

Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România: „Va fi greu să generezi creştere în perioada următoare, însă noi vom face asta prin servicii. Motoarele vor fi LaDoiPaşi, operaţiunile de livrare şi investiţiile în zona digitală“. Compania a obţinut în 2019 afaceri de 5,8 mld. lei, plus 8%

Interviu

Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România: „Va fi greu să generezi creştere în perioada următoare, însă noi vom face asta prin servicii. Motoarele vor fi LaDoiPaşi, operaţiunile de livrare şi investiţiile în zona digitală“. Compania a obţinut în 2019 afaceri de 5,8 mld. lei, plus 8%

Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România: Vom continua să investim în extinderea LaDoiPaşi şi în dezvoltarea de tool-uri digitale pentru clienţii profesionişti. Vom lansa şi o suită de aplicaţii pentru HoReCa menite să crească vizibilitatea businessurilor, dar să ajute şi la o mai bună gestiune. Totodată, explorăm extinderea pe verticală, mai exact să intrăm în producţie, dar în 2021. Dacă vrem să oferim soluţii complete şi constanţă în preţuri şi calitate, aceasta e soluţia.

Autor: Cristina Roşca

02.11.2020, 20:15 244

 Grupul german Metro este activ pe segmentul cash&carry, având două categorii principale de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa ♦ Germanii au în România 30 de magazine fizice, dar şi operaţiuni online.

Metro Cash&Carry România va încheia acest an cu o ci­fră de afaceri cu 5-9% mai mare ca în 2019 în po­fida pandemiei de Covid-19 care a afectat pu­ter­nic in­dustria HoReCa de unde pro­vin o parte dintre clienţii grupului german.

Spre deosebire de retaileri, care se adre­sează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash&carry (angro), astfel că se adresează companiilor. Germanii au două categorii mari de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO