Companii

Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry România: Investiţiile noastre vor merge mai departe. Compania susţine că are peste 500.000 de clienţi profesionişti în toată ţara. În toată România sunt circa 750.000 de firme

Adrian Ariciu, CEO, Metro Cash & Carry România: Avem planuri ambiţioase, iar investiţiile noastre vor merge mai departe cu atât mai mult în contextul pandemic şi postpandemic, care a schimbat modele de business, obiceiuri de consum şi ne-a recalibrat pe toţi.

Adrian Ariciu, CEO, Metro Cash & Carry România: Avem planuri ambiţioase, iar investiţiile noastre vor merge mai departe cu atât mai mult în contextul pandemic şi postpandemic, care a schimbat modele de business, obiceiuri de consum şi ne-a recalibrat pe toţi.

Autor: Cristina Roşca

17.05.2021, 18:20 170

Grupul german Metro, ce deţine pe plan local 30 de magazine de tip cash&carry (angro), are pe lista de clienţi 500.000 de companii – revânzători, jucători HoReCa şi alte firme –, potrivit oficialilor grupului german. Spre comparaţie, datele de la Registrul Comerţului arată că în România sunt circa 750.000 de firme, astfel că două din trei companii active local îşi fac cumpărăturile la Metro cel puţin o dată pe an.

Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash&carry (angro), astfel că se adresează companiilor. Germanii au două categorii mari de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa –, dar şi alte tipuri de companii pot să îşi facă aici cumpărăturile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO