Companii

Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash & Carry România: Pandemia a răsturnat orice plan, orice predicţie. Acum trebuie să vezi ce e rezilient la criză şi să te adaptezi. Metro Cash & Carry are în România 30 de magazine fizice, dar şi operaţiuni online

Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash & Carry România

Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash & Carry România

Autor: Cristina Roşca

02.11.2020, 00:08 250

Grupul german Metro Cash & Carry România îşi va menţine în acest an businessul pe creştere, cu 5-9%, în pofida pandemiei de COVID-19 care a dat peste cap orice business plan şi care a afectat puternic industria HoReCa, de unde provin o parte din clienţii grupului german.

„Până acum, în ultimii ani, am avut creşteri de două cifre. În 2020 vom termina cu un plus în partea superioară a unei cifre (5-9% - n.red.). Pandemia a creat fluctuaţii majore pentru HoReCa, unde comportamentul a fost influenţat puternic de măsurile autorităţilor care au dus la închiderea şi deschiderea localurilor.“

Totuşi, numărul de clienţi din HoReCa al Metro în România este constant în 2020, în timp ce numărul total de clienţi e în creştere. Metro Cash & Carry România are peste 60.000 de clienţi traderi, e vorba de cumpărători permanenţi. Aceştia sunt acoperiţi atât de reţeaua de magazine, cât şi prin operaţiunile de livrare.

„Pandemia a răsturnat orice plan, orice predicţie. Orice companie, oricât de solidă ar fi fost, a trebuit să se analizeze şi să identifice noi oportunităţi de business. Acum trebuie să vezi ce e rezilient la criză, iar noi trebuie să vedem ce putem face pentru clienţii profesionişti. Piaţa e într-o continuă schimbare.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO