♦ Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash & carry (angro), astfel că se adresează companiilor ♦ Nemţii au două categorii mari de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.
Metro Cash & Carry România nu va deschide nici în 2021 magazine proprii, urmând a-şi menţine reţeaua constantă la 30 de unităţi, însă va paria pe dezvoltarea francizei LaDoiPaşi, într-o perioadă în care magazinele tradiţionale de proximitate câştigă teren. Pandemia de COVID-19 a readus în prim-plan acest magazine care ani de zile au pierdut teren în faţa jucătorilor internaţionali. În 2020 însă, când autorităţile au recomandat consumatorilor să meargă la magazinul cel mai apropiat de casă, chioşcurile, alimentarele şi în general unităţile mici, mai puţin aglomerate, au devenit o opţiune.