Companii

Adrian Ariciu, Metro Cash&Carry România: Planurile de business, noi ni le-am făcut pornind de la o criză economică în semestrul doi. Inflaţia, creşterea exponenţială a dobânzilor şi atenţia mai mare a consumatorilor la modul în care îşi cheltuie banii pot duce la o criză economică

Adrian Ariciu, Metro Cash&Carry România: Planurile de...

Autor: Cristina Roşca

12.08.2022, 22:14 12063

Preţurile din magazinele Metro Cash&Carry au crescut cu circa 15% într-un an, în linie cu datele anunţate de INS privind inflaţia, spune Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România.

El adaugă că avantajele companiei în această perioadă au fost două - faptul că negociază dur cu furnizorii dat fiind că plasează comenzi mari de marfă şi faptul că Metro a reuşit să facă anterior stocuri la nişte preţuri mai bune. „Planurile de business, noi ni le-am făcut pornind de la o criză economică în semestrul doi, bazată pe inflaţie, pe creşterea exponenţială a dobânzilor şi pe atenţia mai mare a consumatorilor la modul în care îşi cheltuie banii.“

În ceea ce priveşte businessul Metro, Adrian Ariciu spune că 2022 se arată a fi un an bun, sursele de creştere fiind franciza LaDoiPaşi, zona de livrare şi online-ul.

„Vrem să ne întoarcem la obiceiul bun de a avea creşteri anuale de peste 10%. Anul 2022 se anunţă a fi în linie cu acest obiectiv. Ne bazăm pe creştere deoarece vedem că businessurile clienţilor noştri sunt pe plus, cota noastră de piaţă pe distribuţie e pe trend ascendent, iar volumele de vânzări cresc.“

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO