Distribuitorul de materiale izolante Knauf Insulation România, parte a grupului german Knauf, mizează pe investiţiile oamenilor în termoizolarea locuinţelor, dar şi pe construcţiile noi pentru a-şi menţine cifra de afaceri în 2018 la circa 13 milioane de euro. Estimarea companiei vine în condiţiile în care aşteptările sunt pentru o uşoară scădere a valorii pieţei de vată minerală - pe care activează Knauf Insulation.
„Există un trend naţional de renovare şi termoizolare a locuinţelor, mai ales deoarece costurile de încălzire sunt tot mai mari. În plus, în România există o bază foarte mare de clădiri neizolate. În medie, suprafaţa cumulată a faţadelor unei case este de 200-250 de metri pătraţi, iar costul mediu pentru sistemul de termoizolare este de 100 lei pe metru pătrat“, spune Adrian Garofeanu, director comercial pentru România şi Bulgaria în cadrul Knauf Insulation, divizia producătoare de vată minerală a grupului german Knauf.