Companii

Adrian Mihai, FAN Courier: S-a temperat creşterea din online, văd un avans mic al pieţei de curierat

Adrian Mihai, CEO al FAN Courier

Adrian Mihai, CEO al FAN Courier

Autor: Mirabela Tiron

02.08.2022, 07:30 228

FAN Courier, liderul pieţei de curierat, o companie fondată în 1998 de Felix Pătrăşcanu, Adrian Mihai şi Neculai Mihai, cu afaceri de un miliard de lei anul trecut, a finalizat primul semestru din acest an cu o uşoară creştere a afacerilor, în condiţiile în care vânzările din online s-au temperat.

„Am avut o creştere uşoară în primele şase luni din acest an, cu 4-6%, aşteptăm să vedem ce va aduce finalul de an. Creşterea cheltuielilor a fost majoră, ne-a dat peste cap bugetul, pe care l-am revizuit de mai multe ori. Credem că vor urma şi alte bulversări în piaţă şi încercăm să ne pregătim. Cheltuielile au fost influenţate de creşterea preţului la combustibil, creşterile de la utilităţi, inflaţia, creşterea euro“, a declarat pentru ZF Adrian Mihai, CEO al FAN Courier, unul dintre fondatorii companiei.

Liderul pieţei de curierat are peste 55.000 de clienţi la nivel naţional, majoritatea persoane juridice, şi operează un parc auto de 4.400 de maşini, potrivit ultimelor date. „Sunt multe incertitudini  în piaţă, s-a temperat şi creşterea din comerţul online, per ansamblu văd doar o creştere uşoară a pieţei de curierat în acest an, să vedem ce urmează în octombrie, noiembrie, decem­brie, lunile cele mai bune din curierat“, a mai spus el.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO