Companii

Adrian Sandu, ACAROM: Nu doar prima linie ţine de industria de maşini. Raportul de multiplicare este de 1 la 5, 1 la 7 chiar. Şapte companii din toate sectoarele industriale depind de una din auto. La angajaţi, avem circa 230.000 de angajaţi direcţi, deci un milion de angajaţi din România ţin de industria auto

Adrian Sandu, ACAROM: Nu există maşină produsă în Europa care să nu aibă cel puţin o componentă livrată din România

Adrian Sandu, ACAROM: Nu există maşină produsă în Europa care să nu aibă cel puţin o componentă livrată din România

Autor: Bogdan Alecu

09.06.2022, 16:45 83

Anvelope de înaltă performanţă, planşe de bord pentru Maserati, componente electronice pentru Bentley şi Porsche sunt doar câteva exemple de componente auto livrate de pe plan local pentru unele dintre cele mai exclusiviste maşini europene.

„Nu există maşină fabricată în Europa care să nu aibă cel puţin o componentă produsă în România. Producem pentru Lamborghini, Bugatti, Ferrari. Şi cea mai exclusivistă marcă are o com­ponentă produsă în România. Facem tot ce este necesar unei maşini“, a spus Adrian Sandu, secretar general al ACAROM – Asociaţia Constructo­rilor de Automobile din România, în cadrul evenimentului ZF „Reindustria­lizarea României. 2022, momentul adevărului. Ce facem cu industria?“ în parteneriat cu Roca Industry, C&W Echinox, Liberty, Enel X şi REI.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO