Companii

Adrian Simionescu, Estee Lauder România: În 2021 aducem branduri noi pe piaţă, dezvoltăm magazine monobrand online şi ne extindem în offline cu magazine multibrand. Compania şi-a dublat vânzările în trei ani (2016-2019), la 87 mil. lei

Adrian Simionescu, country manager Estee Lauder România: Bugetele de investiţii sunt strâns legate de performanţa de vânzare, iar compania Estee Lauder România va rămâne şi în anul 2021 un investitor important în domeniu. Investiţiile sunt direcţionate către zona de digital şi online, urmând trendul consumatorilor.

Adrian Simionescu, country manager Estee Lauder România: Bugetele de investiţii sunt strâns legate de performanţa de vânzare, iar compania Estee Lauder România va rămâne şi în anul 2021 un investitor important în domeniu. Investiţiile sunt direcţionate către zona de digital şi online, urmând trendul consumatorilor.

Autor: Cristina Roşca

25.01.2021, 18:45 615

Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder, care a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, are atât magazine proprii sub brandurile Mac şi Bobbi Brown, cât şi distribuţie către reţele partenere.

Grupul Estee Lauder îşi continuă dezvoltarea pe plan local atât prin investiţii în retailul online şi offline, cât şi prin extinderea por­tofoliului de branduri cu noi nume. Estee Lau-der România deţine un porto­foliu de 15 bran­duri premium şi de lux printre care se numără Tom Ford, La mer, Jo Malone, By Killian.

„Intenţionăm să consolidăm acest portofoliu, prin alăturarea unor branduri noi pe piaţa din România cum ar fi Le Labo şi Aveda. De asemenea, vom continua dezvoltarea magazinelor monobrand online, dar şi extinderea pe segmentul de retail cu magazine în format multibrand“, spune Adrian Simionescu, country manager Estee Lauder Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO