♦ „De departe, cea mai căutată este zacusca. În primii doi ani, s-au terminat toate sortimentele puţin după sărbătorile de iarnă, deci n-am mai avut nici pentru postul Paştelui“.
Când îţi alegi naşii potriviţi, e posibil să faci chiar o „afacere“ bună. Sau, cel puţin, acesta a fost cazul familiei Gânja. Pentru ea, să-şi facă provizii pe iarnă în cămară era o rutină firească, transmisă din generaţie în generaţie. Chiar şi la oraş, la bloc, borcanele cu zacuscă şi dulceaţă nu au lipsit niciodată. Era normal să continue tradiţia, mai ales după ce au devenit părinţi, doar că soţii Gânja nu se gândeau la un business. Naşii însă au văzut potenţialul, iar clienţii au apărut chiar înainte să prindă contur brandul 3 Generaţii.
„S-a întâmplat odată să ne vină naşii în vizită pe neaşteptate, flămânzi după o zi de muncă. Tot ce-am avut de pus pe masă, la repezeală, a fost un borcan de zacuscă făcută de soţul meu. Borcanul s-a golit rapid. Dar n-a fost doar foamea la mijloc. În seara următoare, naşa noastră ne-a adus o primă comandă de zacuscă după ce împărţise cu colegele de birou dintr-un borcan pe care i-l dădusem la pachet. Aşa am început să facem mai multe borcane de gemuri ori de zacuscă“, îşi aminteşte Dana Gânja, care împreună cu soţul său a fondat în 2022 businessul 3 Generaţii.