Afacerile agentiei de turism Happy Tour, detinuta de fondul deinvestitii spaniol GED, au scazut cu 42% anul trecut, la 29 mil.euro, in contextul crizei, iar in 2010 compania vizeaza un avans de37% al incasarilor, pe fondul cresterii portofoliului de clienti sial dezvoltarii de produse noi. In 2008, agentia a avut afaceri de50 mil. euro, iar anul trecut a fost raportat un declin de 42%, pefondul crizei economice, care a dus la reducerea bugetelor decalatorie ale companiilor. "2010 a inceput bine, se pare ca multecompanii si-au revenit si privesc pozitiv acest an, avand in planactivitati. Acest lucru este vizibil mai ales in organizareagrupurilor incentive si a evenimentelor, unde ne asteptam lacresteri", a declarat directorul operational al companiei, MioaraGheorghe. Anul trecut, din totalul incasarilor, vanzarea biletelorde avion a avut o pondere de circa 60%. Cel mai bine vandutedestinatii in 2009 au fost cele europene, precum Viena, Londra siGrecia, dar si Dubaiul. In ceea ce priveste partea de intern, intop s-au situat statiunile de pe Valea Prahovei. "Va fi cusiguranta o crestere, la 40 de milioane de euro, valoare situataintre realizarile anilor 2008 si 2009. Ne bazam printre altele peidentificarea de business-uri noi, o strategie agresiva demarketing, dezvoltarea de produse noi si extinderea retelei derevanzatori", a spus Gheorghe. Compania Happy Tour a fostinfiintata in 1996 si a fost achizitionata in 2007 de fondul deinvestitii spaniol GED.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels