Companii

Afacerile Altex au sărit de 3,5 miliarde lei în 2018 după o creştere de 8%. Profitul, 63 milioane lei. Businessul retailerului electro-IT a crescut de aproape cinci ori în perioada 2009-2018

Antreprenori locali

Afacerile Altex au sărit de 3,5 miliarde lei în 2018...

Autor: Cristina Roşca

20.05.2019, 07:00 1281

Retailerul electro-IT Altex şi-a majorat businessul cu 8% anul trecut, la peste 3,5 mld. lei, în timp ce profitul a postat un salt de 30% în 2018 faţă de 2017, până la 63,5 mil. lei. După rezultatele financiare obţinute, 2018 a fost cel mai bun an pentru compania care are o istorie de peste 25 de ani pe piaţa din România.

Altex România este al treilea cel mai puternic business antreprenorial românesc după cifra de afaceri, podium pe care îl împarte cu Dedeman (bricolaj) şi Fildas Trading (distribuţie de medicamente).

Retailerul construit de antreprenorul Dan Ostahie este lider incontestabil al pieţei de electro-IT, iar trendul ascendent al businessului s-a menţinut şi în primele luni din 2019 în pofida unei scăderi a pieţei anunţate de compania de cercetare de piaţă GfK.

„În raportul realizat de GfK pe piaţa de electroIT se vorbeşte de o scădere a sectorului. Noi nu ne încadrăm în trendul dictat de ei, ci chiar înregistrăm o creştere în T1 pe toate categoriile de produs. Rezultatele noastre bune se datorează modelului omnichannel. S-ar putea ca anumiţi jucători din piaţă să fi pierdut un pas în acest trend“, a spus Edvin Abdulachim, director comercial al Altex în cadrul conferinţei ZF Retail 2019. Comerţul vioara întâi a economiei.

Altex este prezent în online şi offline unde are peste 120 de magazine sub două branduri - Altex şi Media Galaxy.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO