Companii

Afacerile brandului de bijuterii Malvensky din Capitală au ajuns la 1,5 mil. euro în 2019, plus 10%: „Anul acesta estimăm o creştere de 30% a businessului“. Aproximativ 50% din cifra de afaceri a companiei este generată de vânzările online

Malvina Cservenschi, fondator şi director creativ al Malvensky: Vom trece la următorul nivel cu o colecţie de bijuterii cu diamante, produsă în Italia. Deja au sosit produsele. De asemenea, tocmai ce am lansat colecţia de perle, iar stocul a fost epuizat aproape instant.

Malvina Cservenschi, fondator şi director creativ al Malvensky: Vom trece la următorul nivel cu o colecţie de bijuterii cu diamante, produsă în Italia. Deja au sosit produsele. De asemenea, tocmai ce am lansat colecţia de perle, iar stocul a fost epuizat aproape instant.

Autor: Alexandra Cepăreanu

29.07.2020, 19:45 2798

Brandul de bijuterii Malvensky din Bucureşti, înfiinţat de Malvina Cservenschi în 2012, a înregistrat anul trecut afaceri de 1,5 milioane de euro, în creştere cu peste 11% comparativ cu anul precedent.

„La finalul acestui an estimăm afaceri de 2 milioane de euro. Deşi lunile aprilie şi mai din acest an au fost mai slabe decât aprilie şi mai 2019, dacă luăm în calcul toată perioada ianuarie - mai 2020 am înregistrat o creştere de 25% a veniturilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut“, a spus pentru ZF Malvina Cservenschi, fondatoare şi director creativ al Malvensky.

Sub brandul Malvensky funcţionează un magazin fi­zic des­chis în Bucureşti, pe strada Paris, ce se întinde pe o su­pra­faţă de 140 mp, şi un magazin online.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO