Companii

Afacerile Gerocossen au crescut cu 10%

25.10.2006, 17:55 60

Producatorul de cosmetice Gerocossen a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 8,7 milioane lei (2,5 milioane euro), in crestere cu 10% comparativ cu perioada similara din 2005, a declarat directorul de marketing al companiei, Andreea Sas. "Trendul crescator se va mentine, fiind sustinut de majorarea vanzarilor la produse cosmetice in sezonul de toamna-iarna, dar si de strategia Gerocossen de largire a retelei de distributie, de majorare a investitiilor in marketing si extindere a portofoliului de produse", a afirmat Sas. Directorul de marketing al companiei estimeaza o rata de crestere mai mare pentru perioada urmatoare, pana la 20-25% la finele anului. Pentru 2006, Gerocossen anticipeaza o cifra de afaceri de peste 11 milioane de lei (3,1 milioane de euro), in crestere cu 26% fata de anul trecut. Gerocossen a fost infiintata in 1990 si detine un portofoliu de circa 100 de produse de ingrijire a parului, tenului, de protectie solara sau pentru corp. Alti producatori autohtoni de produse cosmetice si de ingrijire personala sunt Farmec Cluj, Elmiplant Bucuresti, Lotus, Papillon, Dr. Soleil si Genmar. Cea mai mare parte a pietei este impartita insa de multinationale precum Oriflame, Avon, L'Oreal, Coty, Privilege si Alix Avien.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO