Companii

Afacerile grupului italian De’Longhi au scăzut anul trecut cu 2%, trase în jos de Europa, unde doar Polonia şi Ungaria au fost pe plus. România face parte, la fel ca Polonia şi Ungaria, din regiunea Europei de Nord-Est

Grupul italian De’Longhi a obţinut în 2021 în România, cu două fabrici, o cifră de afaceri de aproape 2,3 mld. lei (470 mil. euro), cu 40% mai mare decât în 2020. Pe aceeaşi entitate juridică figurează şi producţia şi distribuţia, dar prima este net majoritară.

Grupul italian De’Longhi a obţinut în 2021 în România, cu două fabrici, o cifră de afaceri de aproape 2,3 mld. lei (470 mil. euro), cu 40% mai mare decât în 2020. Pe aceeaşi entitate juridică figurează şi producţia şi distribuţia, dar prima este net majoritară.

Autor: Cristina Roşca

20.03.2023, 17:15 98

La nivel de regiune per ansamblu, vânzările au scăzut cel mai mult din toată lumea, cu 12,8%.

Grupul italian De’Longhi, activ pe plan local în producţia şi distribuţia de electrocasnice, şi-a redus anul trecut vânzările cu 2% la nivel mondial, până la 3,16 mld. euro. Declinul a fost provocat de evoluţia din Europa a vânzărilor, în timp ce în regiuni precum Orientul Mijlociu şi Africa, Americi sau Asia-Pacific businessul a fost în continuare pe plus.

Europa e împărţită în două regiuni - sud-vest şi nord-est - ambele pe minus. România face parte, la fel ca Polonia şi Ungaria, din regiunea Europei de Nord-Est, unde vânzările au scăzut cel mai mult, cu 12,8%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24