Companii

Afacerile importatorului cafelei Julius Meinl au scăzut cu 28% în 2020, la 8 mil. euro

Afacerile importatorului cafelei Julius Meinl au scăzut...

Autor: Laurentiu Cotu

01.03.2021, 00:05 123

„Pandemia de COVID-19 a influenţat semnificativ activitatea noastră“.

Julius Meinl România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei premium, a raportat pentru 2020 o cifră de afaceri de 8 mil. euro, în scădere cu 28% faţă de anul anterior, potrivit infor­ma­ţii­lor furnizate de companie. Mai mult, scăderea înregistrată de Julius Meinl România pe segmentul HoReCa în 2020 a fost de 41%, faţă de 2019. 

„În 2020, ca şi companie cu activitate preponderent în segmentul HoReCa, am fost puternic impactaţi de pandemia de COVID-19 şi de măsurile de lockdown impuse la nivelul întregii ţări. Încă din luna martie a anului trecut, ne-am reorientat resursele către canalul de retail, astfel încât să compensăm, chiar şi parţial, o parte din scăderea activităţii din segmentul HoReCa. Pentru 2021, ne bazăm pe o revenire treptată a segmentului HoReCa prin amplificarea turismului local, odată cu reorientarea turiştilor români către staţiunile de pe litoralul Mării Negre sau către zonele montane“, a declarat pentru ZF Transilvania Ştefania Bodea, director general al Julius Meinl România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO