Companii

Afacerile Nestlé au crescut în România cu 12,9% în T1, de aproape două ori mai repede decât la nivelul întregului grup. Gigantul elveţian Nestlé, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria FMCG, are local operaţiuni de import şi distribuţie

În primele trei luni din 2022, vânzările totale ale grupului Nestlé au ajuns la 22,2 miliarde franci elveţieni (21,5 mld. euro).

În primele trei luni din 2022, vânzările totale ale grupului Nestlé au ajuns la 22,2 miliarde franci elveţieni (21,5 mld. euro).

Autor: Cristina Roşca

22.04.2022, 19:00 128

Grupul elveţian Nestlé şi-a majorat afacerile din România în primul trimestru din acest an cu 12,9%, un ritm de aproape două ori mai alert decât cel al întregului grup. Reprezentanţii companiei spun că toate diviziile au contribuit la acest rezultat, dar nu precizează impactul inflaţiei care a jucat la rândul său un rol important în economie, în toate sectoarele. Jucătorii din comerţul alimentar afirmă că preţurile au crescut în medie în România cu circa 10% la raft în primele trei luni din an.

„Nestlé România a terminat primul trimestru cu o creştere de 12,9%, creştere susţinută de o evoluţie puternică pe toate categoriile. În primele trei luni ale anului am făcut lansări în toate categoriile de produse, fiind aduse pe piaţă produse sub branduri noi în România - precum NESVITA (gustări de ovăz pentru micul dejun) şi NANCARE (suplimente pediatrice) - sau fiind extinse gamele deja existente pe piaţă“, spune Silvia Sticlea, country manager Nestlé România.

La nivel global, gigantul a anunţat o creştere organică a vânzărilor de 7,6% din care 5,2% reprezintă creşterea preţurilor, iar 2,4% creşterea internă reală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO