Companii

Afacerile proprietarului Zara în România, s-au apropiat de 300 mil. €, iar online-ul a adus 7-8%

Afacerile proprietarului Zara în România, s-au apropiat...

Autor: Cristina Roşca

08.02.2016, 00:07 1139

Grupul spaniol Inditex, care deţine pe piaţa locală şapte bran­duri de modă printre care şi Zara, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 300 de milioane de euro, iar online-ul a avut o contribuţie de 7-8%, potrivit surselor ZF.

După cifra de afaceri la nivel de grup, Inditex este liderul pieţei locale de modă, însă la nivel de brand, suedezii de la H&M sunt lider, cu vânzări de aproape 200 de milioane de euro în 2015. Zara şi celelalte branduri ale Inditex nu şi-au anunţat încă oficial rezultatele pe 2015.

Spaniolii au în România 108 magazine sub şapte branduri, respectiv Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti şi Oysho.

Toate cele şapte branduri sunt acum prezente şi online după ce marca de lenjerie intimă Oysho şi-a deschis magazin pe internet săptămâna trecută.

Pariul pe online al spaniolilor a început încă de acum trei ani cu Pull&Bear şi a continuat şi cu restul brandurilor. Apetitul ro­mâ­nilor pentru cumpărături pe internet i-a convins pe spanioli să continue expansiunea pe acest segment care are o pondere în creştere şi în totalul businessului lor local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO