Companii

Afacerile Vola.ro au trecut de 40 mil. euro în România anul trecut

Afacerile Vola.ro au trecut de 40 mil. euro în România...

Autor: Corina Mirea

16.03.2016, 12:22 271

Agenţia de turism online Vola.ro a înregistrat afaceri de peste 42 de milioane de euro anul trecut pe piaţa din România, cu 54% mai mari decât în anul precedent, potrivit informaţiilor transmise de companie. Acesta este cel mai bun rezultat al agenţiei de turism online de la înfiinţare, în 2007, încoace.

„Anul 2015 a fost cel mai bun de până acum. Am ieşit din zona de performance marketing, am lansat produse unice pe piaţa din România şi, în plus, pentru prima dată de la înfiinţare, am schimbat structura acţionariatului primind un nou partener: fondul de investiţii 3TS Capital Partners”, a spus Daniel Truică, managing partner şi unul dintre fondatorii Vola.ro.

Vola.ro este prezentă nu doar pe piaţa din România, ci şi în Polonia, Ucraina şi Vietnam, afacerile cumulate de pe toate aceste pieţe ajungând anul trecut la 63,25 milioane de euro în 2015.

În 2015, volumul vânzărilor de bilete de avion pe platforma Vola.ro a crescut cu aproximativ 70% faţă de anul 2014,  în timp ce numărul city break-urilor rezervate de români a crescut cu 40%, iar segmentul vacanţelor de tip tour-operator a înregistrat un avans de 150% faţă de anul precedent.

Pentru 2016, Vola estimează o creştere de 30%-40% pentru platforma din România, ajungând astfel la o cifră de afaceri de 55-60 milioane euro. La nivel de grup, Vola.ro estimează afaceri de peste 85 milioane euro până la finalul acestui an. Principalul motor de creştere rămâne vânzarea biletelor de avion, la care se va adăuga şi cea a pachetelor de tip city break şi tour-operator. În acest sens, de la începutul lui 2016 Vola.ro a integrat oferte de la principalii tour-operatori de pe piaţă, devenind revânzător pentru pachete de tipul vacanţelor charter în Grecia, Spania sau Turcia.

„Estimăm că segmentul vacanţelor de tip tour-operator va creşte şi mai mult în 2016, iar scopul nostru este să replicăm modelul pe care l-am folosit şi pentru bilete de avion, adică să oferim clienţilor noştri posibilitatea să găsească şi să compare toate ofertele de vacanţe de pe piaţă într-un singur loc”, a mai declarat Manuela Melinescu, marketing manager al Vola.ro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO