Companii

Agenţia Brandstalk, membră The Group, devine DDB România

Zoltan Szigeti,preşedinte The Group

Zoltan Szigeti,preşedinte The Group

Autor: Andreea Mindrila

12.11.2012, 14:23 482

​Brandstalk, agenţia de creaţie parte a grupului de comunicare The Group, devine DDB România, în urma afilierii la reţeaua internaţională a agenţiei DDB Worldwide, aparţinând grupului american Omnicom.

Echipa DDB România va fi formată din membrii agenţiei Brandstalk şi o parte din personalul specializat care lucra în agenţia Olimpic/ DDB.

DDB România va funcţiona sub umbrela Th Group şi va oferi clienţilor campanii integrate şi servicii complete de comunicare.

"Afilierea agenţiei noastre de creaţie la reţeaua internaţionala DDB constituie evoluţia firească a parteneriatului consolidat deja între The Group şi Omnicom", spune Zoltan Szigeti, preşedinte The Group.

În portofoliul DDB România se vor afla mai mult de 20 de branduri noi, ale unor clienţi internaţionali ai retelei şi companii locale precum Henkel, MOL România, Pepsico România, Marks&Spencer, Chipita România, Kronospan România, Alpha Bank. Agenţia are o echipă formată din 35 de persoane, iar estimările pentru 2013 vizează o cifră de afaceri de peste 5 milioane euro.

Echipa agenţiei Brandstalk, transformată în DDB România, oferă servicii specializate de creaţie, planificare strategică şi comunicare integrată.

DDB Worldwide Communication Group are mai mult de 200 de birouri în peste 90 de ţări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO