Companii

Agenţia de turism Cocktail Holidays ţinteşte vânzări mai mari cu 5-10%. „Este un an bun pe outgoing, oferta pe vacanţele charter este mai bogată. Turiştii români caută pachete cu condiţii de cinci stele, dar cu preţ de trei stele.“

Agenţia de turism Cocktail Holidays ţinteşte vânzări mai mari cu 5-10%. „Este un an bun pe outgoing, oferta pe vacanţele charter este mai bogată. Turiştii români caută pachete cu condiţii de cinci stele, dar cu preţ de trei stele.“

Autor: Mirabela Tiron

15.07.2019, 17:26 118

Agenţia de turism Cocktail Holi­days, controlată de familia Goicea, cu afaceri de 20 mil. euro în 2018, esti­mează afaceri mai mari cu 5-10% în acest an, potrivit oficialilor agenţiei.

„Este un an bun pentru outgoing (tri­miterea românilor în vacanţe în străină­tate - n. red.). Pe piaţă, oferta pentru pachetele pe charter a explo­dat, este mult mai bogată, fiind zbo­ruri din mai multe oraşe din ţară şi spre mai multe destinaţii“, a spus pentru ZF Adriana Goicea, pro­prie­tara agenţiei de turism Cocktail Holidays.

În acest an, agenţia de turism are con­tractate peste 30.000 de locuri pe cursele charter (faţă de 20.000 de lo­curi anul trecut - n. red.) operate atât spre des­tinaţiile clasice din Grecia (Creta Chania, Heraklion, Zakyn­thos, San­torini, Rhodos) şi Turcia (Anta­lya, Bodrum, Izmir), Spania (Te­nerife), Egipt (Sharm el Sheikh), cât şi spre des­ti­naţii precum Kalamata şi Mykonos din Grecia. Cursele sunt pro­gramate în perioada iunie-septem­brie. Agenţia operează zboruri cu ple­care din Bucureşti, Cluj Napoca şi Iaşi.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO