Companii

Agenţiile de turism mizează pe nişa turismului viticol, dar pe „repede-înainte“. „ Nu poţi solicita unui producător de vin să facă tur de cramă şi degustare în 20 de minute, doar pentru că ai descărcat un autocar cu 50 de turişti“

Agenţiile de turism mizează pe nişa turismului viticol, dar pe „repede-înainte“. „ Nu poţi solicita unui producător de vin să facă tur de cramă şi degustare în 20 de minute, doar pentru că ai descărcat un autocar cu 50 de turişti“

Încasările din turismul viticol au reprezentat anul trecut pentru cramă cam 25% din totalul cifrei de afaceri.

Autor: Miruna Diaconu

20.08.2021, 16:45 1446

♦ Crama 1000 de Chipuri se află în localitatea Urlaţi, judeţul Prahova, însă, pe lângă producţia de vinuri proprietarii se ocupă şi cu turismul viticol, iar componenta de cazare are o capacitate de 50 de persoane.

Ştefan Ionescu, fondatorul producă­to­­­rului de vin 1000 de Chipuri, spune că în 2019 au existat doar câteva solicitări pentru or­ga­nizarea de tururi la cramă, însă, anul tre­cut cererea venită de la agenţiile de turism a crescut considerabil, care încă nu înţeleg în­toc­mai conceptul de degustare, ceea ce poate reprezenta o problemă în desfăşurarea unui tur la cramă.

„Nu poţi să îi soliciţi unui producător de vin să facă un tur de cramă şi degustare cu două vinuri, unul alb şi unul roşu, toate în 20 de minute, doar pentru faptul că ai des­căr­cat auto­carul cu 50 de turişti în curtea cramei. Gata, am mai bifat ceva pe traseu. Degus­tarea în sine reprezintă o experienţă care dacă este bine făcută oferă persoanelor care participa clipe minunate de care îşi vor aminti şi vor povesti unui număr mult mai mare de persoane“, spune Ştefan Ionescu, fondatorul cramei 1000 de Chipuri.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO