Agribusinessjob, agenţie de recrutare specializată pe sectorul agroalimentar, fondată de Marius Ogrezeanu, a investit peste 500.000 de lei într-o platformă de joburi dedicată sectorului agroalimentar, în contextul în care există o penurie de angajaţi stabili şi calificaţi în sectorul de profil.
„Acest proiect este o continuare a ceea ce facem. Noi credem că o recrutare de succes are la bază identificarea unui profil corect. Decât să fii în permanenţă în căutare de angajaţi, mai bine dai mai multă atenţie la început procesului de angajare. Marea majoritate a angajatorilor vor să ştie două lucruri: ce experienţă are candidatul şi câţi bani cere. Companiile mai mari mai fac şi teste separat. Noi, pe platformă avem două tipuri de teste: testarea psihologică pentru a vedea profilul comportamental, că degeaba îşi doreşte angajatul să lucreze în vânzări, de exemplu, dacă el comportamental nu este făcut pentru asta, iar apoi avem teste de specialitate“, a spus Marius Ogrezeanu, fondator al Agribusinessjob, companie fondată în 2010, cu activităţi în România, Republica Moldova, Bulgaria şi Ungaria. Afirmaţia a fost făcută la conferinţa de presă organizată odată cu lansarea platformei, care a avut loc în cadrul târgului Indagra, care se desfăşoară în Bucureşti la Indagra.
În luna august a anului 2022 lucrau 89.800 de persoane în agricultură şi 165.700 în industria alimentară, conform datelor de la Institutul Naţional de Statistică. Jucătorii din agrobusiness au afirmat în ultimii cinci ani că îşi găsesc greu angajaţi, cu atât mai mult calificaţi ori stabili, astfel că s-a creat un deficit de specialişti de cel puţin 10-15%.