Companii

Agroli Group a deschis doar sapte din 20 de magazine Crevedia Express bugetate pentru acest an

10.12.2009, 23:12 139

Agroli Group, producatorul de carne de pasare si oua pentruconsum care estimeaza pentru anul acesta afaceri de 70 mil. euro, adeschis doar sapte din cele 20 de magazine Crevedia Expressplanificate pentru anul acesta.

"Instabilitatea pietei imobiliare nu ne-a permis sa extindemlantul propriu de magazine la 20 de unitati asa cum ne propusesemla inceputul anului. Chiriile nu au scazut, iar oamenii nu vor saincheie un contract pe termen lung. Pentru un producator nu esteavantajos un contract de inchiriere pe un an, ci pe minimum cinciani", a declarat Camelia Hoinarescu, directorul de marketing alproducatorului de carne de pasare Agroli.

Grupul de companii controlat de compania libaneza AgricolaHolding, din care fac parte Avicola Crevedia, Avicola Tartasesti siJackmoris (productia de oua), anuntase la inceputul acestui an caintentioneaza sa investeasca un milion de euro in deschiderea a 20de magazine proprii in spatii inchiriate din Capitala silocalitatile limitrofe. Anul acesta au fost inaugurate insa doarsapte magazine, a opta unitate urmand a fi deschisa in ianuarieanul viitor.

Hoinarescu a adaugat ca principalele probleme cu care grupul decompanii s-a confruntat anul acesta au fost circulatia greoaie abanilor in piata si schimbarea preferintelor consumatorilor.

"Contrazicand tendintele din ultimii ani, cand preferau produsecu valoare adaugata, consumatorii s-au indreptat spre produsele debaza cu preturi mai reduse atunci cand a inceput criza. De aceea nuam mai putut face lansarile pe care le planificasem in 2008,deoarece nu gaseam raspuns in piata", a explicat directorul demarketing al Agroli.

Consumul de carne de pasare a continuat sa creasca anul acestasi va inregistra o crestere usoara si in 2010, potrivitreprezentantului Agroli.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO