Companii

Cum a ajuns Kaufland în topul exportatorilor în 2020? Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România: Avem furnizori locali care produc pentru toată reţeaua, inclusiv pentru Germania. Pentru lanţul german de hipermarketuri aceasta este prima prezenţă în top 500 exportatori locali

Marco Hossl, CEO al Kaufland România: Avem în general mulţi furnizori din România şi ne extindem. Exportăm şi fructe şi legume, precum mere, prune, căpşune, roşii, pe lângă mărci proprii, cum ar fi salamul de Sibiu K-Classic care trebuie să fie din România.

Marco Hossl, CEO al Kaufland România: Avem în general mulţi furnizori din România şi ne extindem. Exportăm şi fructe şi legume, precum mere, prune, căpşune, roşii, pe lângă mărci proprii, cum ar fi salamul de Sibiu K-Classic care trebuie să fie din România.

Autor: Cristina Roşca

27.04.2021, 11:30 1886

Oficialii Kaufland nu oferă cifre privind valoarea expoturilor însă, din estimările ZF, acestea se ridică la 20-30 mil. euro.

Grupul german Kaufland, pre­zent local cu o reţea de peste 140 de hipermarketuri cu preţuri mici, a intrat în 2020 pentru prima dată în topul celor mai importanţi 500 de ex­por­tatori din România. Compania a ur­cat direct pe locul 365 şi este sin­gurul jucător din comerţul modern local prezent în acest top care reu­neşte companiile ce ţin în spate circa 75% din totalul sumei, potrivit datelor INS.

Cum explică reprezen­tan­ţii Kaufland România pre­zenţa în clasamentul celor mai importanţi ex­por­tatori locali?

„Exportăm mărci pro­prii realizate de furnizori lo­cali către celelalte maga­zine din grup. Spre exem­plu, pastele K Free fără gluten sunt produse în România pentru toată re­ţea­ua. O situaţie similară e şi cea a pieptului de raţă K Favorites“, spune Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO