♦ Oficialii Kaufland nu oferă cifre privind valoarea expoturilor însă, din estimările ZF, acestea se ridică la 20-30 mil. euro.
Grupul german Kaufland, prezent local cu o reţea de peste 140 de hipermarketuri cu preţuri mici, a intrat în 2020 pentru prima dată în topul celor mai importanţi 500 de exportatori din România. Compania a urcat direct pe locul 365 şi este singurul jucător din comerţul modern local prezent în acest top care reuneşte companiile ce ţin în spate circa 75% din totalul sumei, potrivit datelor INS.
Cum explică reprezentanţii Kaufland România prezenţa în clasamentul celor mai importanţi exportatori locali?
„Exportăm mărci proprii realizate de furnizori locali către celelalte magazine din grup. Spre exemplu, pastele K Free fără gluten sunt produse în România pentru toată reţeaua. O situaţie similară e şi cea a pieptului de raţă K Favorites“, spune Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România.